مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اردیبهشت 1399 ساعت 16:152020-04-24سياسي

کمک مومنانه|تهیه و توزیع 500 بسته معیشتی بین نیازمندان ایرانشهری


مسؤول گروه جهادی پیروان ولایت ایرانشهر گفت: در راستای طرح مومنانه و رزمایش همدلی و به مناسبت ماه مبارک رمضان، بین خانواده های آسیب پذیر و محروم ایرانشهر، -  جمال شاه دوست امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا ضدعفونی سطح شهر و روستاهای ایرانشهر طی چندین دوره توسط 7 گروه مردمی و جهادی انجام شد.

مسؤول گروه جهادی پیروان ولایت ایرانشهر افزود: توسط اعضای این گروه آموزش های پیشگیری از ویروس کرونا نیز در سطح روستاها انجام شد، همچنان جوانان فعال روستا نیز در این زمینه همکاری کردند.

وی ادامه داد: توزیع ماسک و مواد بهداشتی بین محرومان و توزیع بیش از 250 معیشتی بین  بسیاری از کارگران که حامی ندارند و تحت پوشش نهادی نیستند.

  این مسؤول بیان کرد: به مناسبت ماه مبارک رمضان، همچنین بین خانواده های آسیب پذیر و محروم نیز 500 بسته غذایی تهیه و توزیع شد.

مسؤول گروه جهادی پیروان ولایت ایرانشهر افزود: در راستای طرح مومنانه و رزمایش همدلی علاوه بر تهیه 500 لباس برای کودکان یتیم، گوشت گرم نیز بین مردم نیازمند توزیع کردیم.

وی گفت: پرداخت هزینه چک 7میلیون تومانی مغازه داری که به علت تعطیلی 2ماهه پول نداشت، هماهنگی خرید خرمای اهالی یک روستا توسط خیرین بازاری و وصل کردن آنها به بازار و حمایت از 5خانواده روست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک مومنانه|تهیه و توزیع 500 بسته معیشتی بین نیازمندان ایرانشهری

کمک مومنانه|تهیه و توزیع 500 بسته معیشتی بین نیازمندان ایرانشهری